fbpx

Take it easy, bel BlackDesk.

Naast diverse online optimalisatietrajecten voor PAK aanhangwagens en PROLINE trailers werd de vraag voor de rebranding van het merk Easyline bij BlackDesk ondergebracht. De grafisch ontwerpers van BlackDesk wisten hier een merkwaardig en opvallend merk van te maken.

Rijd je op de snelweg en zie je een aanhangwagen met een opvallend rood embleem, dan kan het zomaar eens een Easyline trailer zijn.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Easyline aanhangwagens zijn allemansvrienden. Voor een uiteenlopende doelgroep ontwikkelt Easyline diverse soorten aanhangwagens. De uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van de Easyline aanhangwagens maken het merk aantrekkelijk voor zowel de particuliere doelgroep als zakelijke gebruikers.

Naast de ontwikkeling van de nieuwe visuele identiteit (/corporate identity) helpt BlackDesk PAK aanhangwagens (moederbedrijf) met velerlei adviesvraagstukken en werkzaamheden. Zo hielpen wij PAK aanhangwagens eerder met de productfotografie van de aanhangwagens, advies voor optimalisatie van de webshops en een uitgebreide analyse en advies voor SEO (search Engine optimalitation).

Jouw merk ook fris en opvallend vermarkten? Take it easy, bel BlackDesk.