fbpx

Kleine jongens worden groot.

Je kent het wel, jonge / succesvolle start-ups die groeien als kool. Nou, DataCount uit Gouda is er zo eentje. Dit onderzoeksbureau voor verkeer en parkeren groeide in korte tijd uit van start-up tot volwassen organisatie met diverse grote opdrachtgevers. Of het gaat om enquêteren, parkeeronderzoek, fietsonderzoek, objectinventarisatie of verkeerstellingen… de specialisten van DataCount helpen je graag.

BlackDesk ontwikkelde voor DataCount een merkwaardige nieuwe identiteit. Onze designers startten met de ontwikkeling van het nieuwe logo en de bijhorende identiteitsdragers.
In de logoontwikkeling van DataCount werden vele elementen verwerkt. Goed (vinkje) en fout (kruis), wegen, kruispunten en verkeer. Geen weg is hetzelfde en de werkzaamheden van DataCount worden uitgevoerd op diverse niveaus. Geen project is voor Datacount te groot, geen onderzoek te klein.

Een merkwaardig en professioneel karakter voor een professioneel onderzoeksbureau.

Geen identiteit zonder website.

Je kunt het haast niet meer los van elkaar zien. Je logo/identiteit, los van de online presentatie van je merk. Het geeft jouw doelgroep een écht compleet beeld van wie je bent en wat je doet. De visuele uitstraling van je merk is erg belangrijk en zorgt voor betrouwbaarheid.

Om die reden gingen we voor DataCount tijdens het rebranden van het merk aan de slag met de corporate website. BlackDesk was verantwoordelijk voor het functioneel plan van de website (wireframe), het grafische ontwerp (webdesign), development en de geschreven content. Een complete aanpak. Wel zo fijn toch? Dan kun je als organisatie focussen op het werk dat (voor jou) écht belangrijk is.

Een complete en zakelijke website als resultaat.

Bekijk het resultaat hier: https://datacount.nl