DIRECT MAIL

JE DOELGROEP BEREIKEN MET EEN DOELGERICHTE MAILING

Brievenbusreclame is vaak een schot hagel. Hoe kun je aan brievenbusreclame doen en toch met scherp schieten? Juist! Doormiddel van een direct mail! Een direct mail is een mailing die specifiek gericht is op een zelf gekozen groep ontvangers. Stel je voor, een autogarage gaat failliet, een concurrent wil graag de klanten van deze garage overnemen. De verstandige klant koopt de adresgegevens van de mensen met een specifiek merk auto en verstuurt ze een direct mail waarin hij ze verwelkomt als nieuwe klant. Doelgericht en effectief!

BlackDesk verzorgt voor diverse klanten direct mailings. Veel van deze direct mails zijn gericht op een specifieke buurt of wijk. Zo verzorgen we campagnes voor makelaars in een bepaalde wijk die voor de makelaar als kansrijk wordt gezien. Een direct mail maakt je marketingmiddelen beter meetbaar, omdat je kunt achterhalen of je reclame het gewenste effect heeft. Een direct mail kan verschillende doelen hebben. Meestal is het verkrijgen van een reactie het hoofddoel. Een reactie kan zijn een verkoop, aankoop, bestelling of het maken van een afspraak. Een communicatievorm met respons als uiteindelijk doel dus.

Een direct mail wordt veelal verzonden in de vorm van een brief of ander drukwerk. Deze mailing bevat een uitnodiging of aanmoediging om van een aanbod gebruik te maken en is specifiek aan een ontvanger gericht. Een directe en uiterst effectieve manier van marketing. Een direct mail is een klassieke manier om iemand te benaderen, maar vaak ook een geaccepteerde vorm van brievenbusreclame. BlackDesk Creative Marketing bedenkt deze mailings, geeft ze vorm en plant ze in bij een bezorgdienst. Zo verzorgen we uw complete direct mailings.

WIJ DEDEN DIRECT MAILING VOOR O.A.