fbpx

Een passende merknaam.

De merknaam van een bedrijf vertelt (de doelgroep) veel over wie je bent. Men weet direct met wat voor organisatie of bedrijf ze te maken hebben. De merknaam Tuunders is er ook zo eentje. Het vertelt je iets over het karakter van het bedrijf. BlackDesk wist het authentieke en eerlijke karakter en het Zeeuwse accent van de organisatie samen te vatten in een merkwaardige merknaam: Tuunders.

Op basis van de merknaam ontwikkelde BlackDesk de visuele identiteit. Een grafisch feestje als je het ons vraagt! Het beeldmerk (boom), die natuurlijk alles te maken heeft met het beroep dat men uitoefent, is opgebouwd uit herkenbare onderdelen van het woordmerk. Zelfs zonder de vertoning van het woordmerk (Tuunders) is het mogelijk om de bedrijfsnaam te lezen. De speelse organische vormen in combinatie met de merkwaardige groene kleur vormen samen een professionele en herkenbare merkidentiteit!

De mobiele werkplaats.

Terwijl jij dit (waarschijnlijk) vanaf kantoor leest, is het goed om te beseffen dat het kantoor van een Tuunder de werkbus is. Die moet opvallen dus!

Voor Tuunders ontwikkelde BlackDesk velerlei huisstijlmiddelen/identiteitsdragers. Van bedrijfskleding tot opvallende werkbussen en van advertenties tot bordjes die in de tuin geplaatst worden nadat een tuin is aangelegd.

Benieuwd hoe we jouw merk een metamorfose kunnen geven? Neem contact op.

Oh en even een kijkje nemen op die Tuunders site? Klik hier.