Huisstijl.
Het platform wordt ondersteund door een huisstijl die is ontworpen binnen het kleurgebruik van Dockwize, maar dan tegengesteld. Terwijl Dockwize voornamelijk een gele of witte achtergrond gebruikt, wordt in de stijl van Get Unlocked dus voornamelijk een zwarte achtergrond gebruikt. De gele accenten zijn heel opvallend en trekken in het voorbijgaan direct de aandacht, waardoor de stijl uniek en herkenbaar is.
Combinatie met andere merken.
Een bijzonder kenmerk van de huisstijl van Get Unlocked is dat het logo gebruikt kan worden in combinatie met andere merken. Dit is handig in verband met toekomstige challenges en evenementen.
Stijlelementen.
Ook bevat de nieuwe huisstijl een aantal stijlelementen, bedoeld voor zowel online als offline communicatiemiddelen. Ze zijn ondergebracht in twee categorieën, namelijk:
- Stijlelement 1 bestaat uit de letters ‘U’, ‘N’, ‘C’ en ‘D’, gebaseerd op de letter ‘D’ van Dockwize.
- Stijlelement 2 bestaat uit het woord ‘lock’. De letters uit het logo zijn verschoven, zodat de vorm lijkt op een draaiend cijferslot.