BlackDesk, de makelaarsspecialist.
Als je veel makelaarskantoren helpt (en dan doen wij), kun je op den duur wel zeggen dat je het vak begrijpt. Hoewel wij geen makelaars zijn en zeker niet willen ruilen, weten we inmiddels goed welke strategieën en middelen werken en wat niet werkt voor verschillende soorten makelaarskantoren.
Een middel dat misschien niet altijd even sexy lijkt te zijn, is het eeuwenoude makelaars (te-koop) bord. Saai hé? Vind je? Wij vinden van niet! Een opvallend makelaarsbord is een van de krachtigste middelen die je als makelaarskantoor kunt inzetten. We zeggen vaak: ”van een bord, komt een bord.” En dat wil je… woningen verkopen en woondromen realiseren. Toch Axel?
Voor het makelaarsbord koos BlackDesk een opvallend formaat, een onderscheidende vorm en een prikkelende boodschap. ”Jouw woondroom?”. Zelfs op dit saaie(?) middel, het te-koop bord van een makelaar, vinden we het belangrijk om het karakter en DNA van het merk tot uiting te laten komen. Elk bord wordt voorzien van de naam en het directe telefoonnummer van de actieve makelaarsagent in jouw regio. In Zeeuws-Vlaanderen, bel je Axel.
Naast de te-koop borden ontwikkelde BlackDesk uiteraard vele soorten marketingmiddelen, waaronder een leuke folder die achtergelaten wordt bij de prospects die De Woonclub bezoekt.