Een goede start, een constructieve aanpak en concrete data.
BOOT Makelaars was de allereerste échte opdrachtgever van BlackDesk. Letterlijk die opdrachtgever op de hoek, dicht bij ons kantoor, in de mooie stad Goes (Zeeland). Ondanks we een jong marketingbureau zijn, gaan we dan toch al weer jaren terug. Wat gaat de tijd snel hé?
De samenwerking met BOOT Makelaars startte met een rebranding-traject (logo-ontwikkeling). Hoewel we het degelijke en betrouwbare karakter van BOOT Makelaars (zeker) niet over boord wilden gooien, had de merkuitstraling wat frisse energie nodig. Tja, dan bel je die gasten van het zwarte bureau. Want wat ze het liefste doen? Merken maken!
En dan, na de start van de samenwerking en de rebranding van het merk, hoe werk je dan aan de doelen van een makelaarskantoor? Samen met BOOT Makelaars ontwikkelden we een constructieve samenwerking waarin we per fase (vaak per seizoen) keken naar de doelstellingen van de organisatie, de uitdagingen, marktontwikkelingen (denk aan woningmarkt) e.d. Op basis hiervan ontwikkelde BlackDesk weer een nieuwe aanpak voor de komende periode. BlackDesk werkt graag cyclisch en doordacht, met de blik op de toekomst. We creëren meetmomenten waarop we de resultaten (van bijvoorbeeld campagnes) meten en leren van de data tot dusver. Dit maakt de marketingaanpak altijd slimmer. Plan, do, check, act. We maken een plan, ontwikkelen velerlei online en offline marketingmiddelen, analyseren en meten de uitkomsten en anticiperen op basis van de resultaten. Een succesvolle aanpak voor BOOT Makelaars.
Slimme creativiteit. Dat is waar BOOT Makelaars uit Goes naar zocht. In de jaren die volgende ontwikkelden we allerlei campagnes.