Logica en werking centraal.
Of het gaat om een brief, een pakket, enkele dozen of meerdere pallets: de verzendexperts van MPD (MijnPakketDienst) staan klaar om jouw pakket op de juiste bestemming te laten brengen. Het enige wat jij als opdrachtgever hoeft te doen is de aanmelding van het pakket. De rest gaat van zelf. Nou ja, van zelf… MPD doet dit voor je. MPD zorgt ervoor dat jouw pakket, brief of pallet op het juiste moment wordt opgepikt op de door jou aangegeven locatie. Vanaf dit moment kun jij jouw pakket eenvoudig volgen via Track And Trace. Het is nu aan de verzendexperts van MPD.
In tegenstelling tot veel andere bezorgdiensten werkt MPD niet uitsluitend met één bezorger samen. Doordat MPD samenwerkt met o.a. UPS, DHL, PostNL, DB Schenker, DPD en FedEx wordt er altijd de beste koerier voor jouw pakket geselecteerd! Ook pakketten die je naar het buitenland wilt verzenden, kun je onderbrengen bij MPD. Jij hoeft het pakket alleen aan te melden via het digitale portaal, MPD zorgt voor de juiste afhandeling. Gemakkelijk, want bij het verzenden van pakketten naar het buitenland kan heel wat komen kijken!
BlackDesk mocht de corporate website van MPD ontwikkelen. Samen met een van onze strategen werd nagedacht over de beste indeling voor het functioneel ontwerp. In deze fase wordt niet alleen gekeken naar wat mooi is, maar vooral ingezoomd op wat de technische eisen, de functionele wensen en de eisen vanuit bijvoorbeeld zoekmachine Google zijn. Niet de esthetiek, maar de logica en werking staan centraal. Een belangrijke eerste stap, we willen namelijk dat een nieuwe website niet alleen mooi is, maar vooral gebruiksvriendelijk en vindbaar is!