
Corporate website.
Wat hebben de HSL-lijn, het Hilton Schiphol en de A1-verbreding met elkaar gemeen? Juist, de projecten zijn allen voorzien van beton-afstandhouders van Molenaar Betonindustrie. Molenaar startte in Zeeland en is uitgegroeid tot een bedrijf van allure met vestigingen in Nederland en Amerika. BlackDesk ontwikkelde een custom corporate website waarbij zowel het bedrijf als de producten optimaal gepresenteerd worden.
Opdrachtgever
Molenaar betonindustrieTags
Website met focus op projecten
Hoe uniek, sterk en effectief de producten van Molenaar ook zijn; je ziet ze in het dagelijks leven niet. De producten van Molenaar Betonindustrie worden namelijk toegepast in de bouwsector. Afstandhouders zorgen bijvoorbeeld dat de wapening op de juiste plaats blijft als het beton gestort wordt. Als een project in de tunnel-, weg- of waterbouw eenmaal afgerond is, zie je niets meer van dit soort materialen. Dat gaf het vraagstuk; hoe etaleer je de producten dan? Antwoord: BlackDesk richtte een prachtige projectpagina in op de nieuwe site van Molenaar Betonindustrie. Projecten van bruggen, tunnels en andere bekende bouwwerken krijgen een ereplaats.

Internationale afzetmarkt.
Molenaar Betonindustrie heeft verkooppunten over de hele wereld. Bij de ontwikkeling van deze nieuwe website was het daarom belangrijk rekening te houden met mobile, de customer journey en gebruiksvriendelijkheid. We creëerden teksten op basis van een SEO-onderzoek en ondersteunen deze content door middel van krachtige fotografie. De bezoeker wordt zo optimaal begeleid in zijn websitebezoek. We zorgden er bovendien voor dat het platform in de toekomst gedupliceerd kan worden. Zodat niet alleen het moederbedrijf (Europe) maar ook de andere vestiging(en) hiermee kunnen werken.
