fbpx

<3 voor mensen en huizen.

Amstelhoven makelaars is een klein en persoonlijk makelaarskantoor uit Amstelveen (provincie Noord-Holland). Voor Amstelhoven makelaars mocht BlackDesk aan de slag met de re-branding van het merk.

Om de toon en uitstraling van het makelaarskantoor jonger en toegankelijker te maken werd de tagline ‘Makelaardij’ ingewisseld voor ‘Makelaars’. Waar de term ‘Makelaardij’ gaat over het vak wat men uitoefent zegt de term ‘Makelaars’ iets over de mensen die het vak uitoefenen. Gezien het persoonlijke karakter van Amstelhoven Makelaars was de keuze voor deze nieuwe tagline snel gemaakt.

Het bestaande beeldmerk werd doorontwikkeld en in het nieuwe logo opnieuw toegepast. De A van Amstelhoven Makelaars (en Amstelveen natuurlijk) werd gekanteld en in de nieuwe visuele identiteit als hart toegepast. Een toepasselijke en moderne stijl! In het bonkende hart van ons land opereert Amstelhoven Makelaars met hart voor mensen en liefde voor het vak. <3.

Corporate identity.

Uiteraard bleef deze re-branding niet bij de transformatie van het logo alleen. BlackDesk ging aan de slag met de ontwikkeling van alle (standaard) middelen van een corporate identity. Te denken aan: visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, mappen en andere huisstijlmiddelen.

Bij een een huisstijl met een persoonlijk karakter hoort professionele fotografie van de makelaars en adviseurs. Onze fotograaf portretteerde de medewerkers een voor een zodat de middelen voorzien konden worden van persoonlijke beelden.

En nog veel meer.

De nieuwe identiteit van Amstelhoven Makelaars is toegepast in alle huisstijlmiddelen. BlackDesk, hét bureau voor het re-branden van makelaarskantoren, ontwikkelende de verkoopbrochures, de nieuwe te-koop borden en nog veel meer.

Wanneer mogen we jouw (makelaars)kantoor een metamorfose geven?