fbpx

Logo re-design

De klassieke Van den Ouden identiteit paste niet zo lekker bij de uhm.. identiteit van dit makelaarskantoor. O en we pasten een leuk foefje toe; dat ‘makelaardij’ ging dus mooi veranderen in ‘makelaars’. Waarom? De zoekterm ‘makelaardij’ verloor het stevig van ‘makelaar(s)’, die SEO-winst zat snel in de pocket.

Een bord voor je pand

Kijk hem eens staan. Niels van den Ouden. Voldaan. Zijn taak zat erop en een tevreden zucht ontsnapte zijn lippen. Terwijl hij met zijn bord over de arm richting zijn bolide sjokte dacht hij aan die succesvolle verkoop van zojuist. Een woning armer en een ambassadeur voor van den Ouden rijker. Allemaal door dat mooie bord natuurlijk.

Conversieverhogend

Steeds meer verkopers kiezen ervoor meerdere makelaars uit te nodigen voor een verkoop. Hoe toon je dan je onderscheidende vermogen? Hoeveel verkoopadviesgesprekken (/waardebepalingen) worden daadwerkelijk een opdracht? Oftewel; wat is je conversieratio? BlackDesk verhoogt je conversieratio door je de juiste middelen te geven. Een verkoopadviesdocument waarin je jouw onderscheidende vermogen laat zien is één van de middelen die conversieverhogend werkt.

Beleving van jouw merk

En bij een nieuwe stijl horen natuurlijk nieuwe huisstijlmiddelen die je aandacht trekken. De BlackDesk designers ontwikkelden deze creatieve, frisse verschijning. Ook zo voeg je beleving toe aan jouw makelaarsmerk.

BlackDesk fotografie

BlackDesk creëert beeldcontent die jouw merk precies uitbeeld zoals het is. Doordat we met onze eigen fotografen werken, maken we een nauwe samenwerking tussen designers en plaatjesmakers mogelijk. Hierdoor wordt design versterkt door fotografie en vice versa.
Meer weten over wat BlackDesk voor jouw merk kan betekenen? We komen graag eens bij je langs voor een kennismaking.