

Re-branding Vensters.
Vensters is een benchlearning tool voor Nederlandse Gemeenten, Provincies en Waterschappen. BlackDesk ontwikkelde een nieuwe naam, identiteit, diverse campagnemiddelen, content, website en re-design van het Vensters Portal en de App. Het resultaat mag er zijn!
Opdrachtgever
VenstersTags
Naar een centrale naam.
Vensters biedt verschillende benchlearning tools. Gestart als ‘Venters voor Bedrijfsvoering’ ontstonden al snel ‘Vensters voor Dienstverlening’ en ‘Vensters voor Integriteit’. Deze nieuwe initiatieven zorgen voor wildgroei in de branding, waardoor de communicatiestrategie verwaterde. BlackDesk heeft orde aangebracht in de verschillende tools door een centrale naam aan te nemen (Vensters) en een eenduidig platform te maken waarop de Vensters uiteengezet worden (www.vensters.net). Het resultaat: een website waarop de bezoeker gemakkelijk en intuïtief kan navigeren tussen naar de verschillende tools van dit publieke advies platform.

Marketing- en communicatiemiddelen.
BlackDesk ontwikkelde een huisstijl en vertaalde die door naar allerlei marketing- en communicatiemiddelen. Een design voor de Vensters App, het Vensters Portal, e-mail nieuwsbrieven, Google Ads campagnes en brochures voor de Vensters tools. Een prachtig project waarop BlackDesk consistent de stijl en strategie wist te vertalen naar succesvolle middelen.

