Wat een mijlpaal! Op 29 november 2024 vierden we samen het 10-jarig bestaan van BlackDesk. Tien jaar vol mooie samenwerkingen, creatieve projecten en flinke groei. Het gaat goed met BlackDesk, en dat is dankzij jullie: collega’s, opdrachtgevers en partners die daar allemaal op hun eigen manier aan hebben bijgedragen. Dit jubileum was hét moment om daar samen bij stil te staan, om dankbaar te zijn en te vieren wat we met elkaar hebben bereikt. Wat hebben we het goed!
Op deze pagina blikken we terug op een geweldige avond vol verhalen, herinneringen en energie. Kijk en geniet met ons mee! Gelukkig hebben we de foto’s nog.
We blikten terug op de beginjaren van BlackDesk, stonden stil bij waar we nu staan en de projecten en thema’s waar we vandaag de dag aan werken. Ook keken we vooruit naar de toekomst en deelden we onze plannen en ambities. Een moment om iedereen te bedanken die deel uitmaakt van ons verhaal. Met nieuwe energie en veel enthousiasme kijken we uit naar wat gaat komen!






Check de tijdlijn en blik terug op 10 jaar BlackDesk. Benieuwd naar hoe alles is begonnen? Ontdek de mijlpalen die we samen hebben behaald. We zijn trots op de weg die we hebben afgelegd, en we kijken uit naar wat de toekomst ons zal brengen!




Terug in
de tijd.

2014


In 2014 besloten Melvin, met zijn scherpe oog voor fotografie en design, en Aart, gewapend met strategische marketingkennis, hun krachten te bundelen. Zo legden zij het fundament voor BlackDesk. De tweemansformatie was geen eindstation, maar een basis voor groei.


2015
De eerste projecten bewezen al snel dat er een markt was voor de unieke mix van BlackDesk’s design en strategie. De keukentafels werden ingewisseld voor een compact kantoor in een verzamelgebouw in Goes, ingericht als een creatieve hub. Dit was het begin van iets groters, een beloftevolle toekomst.




2016

In 2016 begon BlackDesk te floreren. Met een bescheiden uitbreiding – stagiaires, ZZP’ers en parttimers ontstond geleidelijk een dynamisch team. Deze groei maakte al snel duidelijk dat het bestaande kantoor te krap werd. Groei was onvermijdelijk; BlackDesk stond op het punt haar territorium te vergroten met meer kantoorruimte en meer plek voor ambitieuze projecten en ideeën.
2016
In 2016 begon BlackDesk te floreren. Met een bescheiden uitbreiding – stagiaires, ZZP’ers en parttimers ontstond geleidelijk een dynamisch team. Deze groei maakte al snel duidelijk dat het bestaande kantoor te krap werd. Groei was onvermijdelijk; BlackDesk stond op het punt haar territorium te vergroten met meer kantoorruimte en meer plek voor ambitieuze projecten en ideeën.




2017


BlackDesk worstelt met de juiste profilering. ‘Slimme Creativiteit’ werd de tagline, een reflectie van de doelgerichte aanpak op het snijvlak van reclame en strategie. Het team groeide naar zeven leden, elk met hun eigen specialiteit in re-branding, content marketing, en zowel online als offline marketing. Steeds meer organisaties werden aangetrokken door de energie van BlackDesk.
2018


De contouren van het huidige BlackDesk begonnen zich af te tekenen. Zoals vrijwel elke start-up hadden we onze momenten van overmoed, maar het was tijd voor kwalitatieve groei. Het team breidde uit, en we investeerden in de ontwikkeling van onze professionals. BlackDesk werd een plek waar ambitie en groei hand in hand gingen.
2019


Designers, een online marketeer, office manager, copywriter, fotograaf, developer, projectmanagers en strategen. De rollen zijn verdeeld, de stoelen gevuld. BlackDesk heeft de juiste rolverdeling te pakken voor het agency dat ze willen worden. Wat we doen typeren we als strategie, design en online. Ons werk wordt steeds beter zichtbaar en de kring van opdrachtgevers groeit.


2020
BlackDesk zette er een punt achter. Letterlijk dan.. We lanceerden een nieuwe, volwassen huisstijl die beter paste bij wie we waren (met een punt erachter). De ambities zijn torenhoog, net als de funfactor, BlackDesk gaat als een trein. De komst van Corona en thuiswerken was spannend, maar al snel bleek dat we ook op afstand prima op elkaar ingespeeld waren.




2021

Pauzes op afstand, interactieve borrels, cadeautjes aan de deur. We maakten er het beste van. In ’20 t/m ’22 zagen we drie jaren van elk meer dan 10% groei. Het jarenlang investeren in een strak proces en goed op elkaar ingespeeld zijn bleken een solide basis voor teamwork op afstand. BlackDesk liet het karakter van jonge honden achter zich en werd volwassen.
2021
Pauzes op afstand, interactieve borrels, cadeautjes aan de deur. We maakten er het beste van. In ’20 t/m ’22 zagen we drie jaren van elk meer dan 10% groei. Het jarenlang investeren in een strak proces en goed op elkaar ingespeeld zijn bleken een solide basis voor teamwork op afstand. BlackDesk liet het karakter van jonge honden achter zich en werd volwassen.







2022

Melvin & Aart besloten elk hun eigen weg te gaan. Melvin stapte uit het bedrijf om zijn ideologische droom te volgen. Aart zette een nieuwe koers in met BlackDesk. We maakten de overstap naar een beter passende duiding van BlackDesk als Creative Digital Agency met de focus op branding, campagnes en websites. Op de achtergrond vond de zoektocht naar een nieuw kantoor plaats..
2022
Melvin & Aart besloten elk hun eigen weg te gaan. Melvin stapte uit het bedrijf om zijn ideologische droom te volgen. Aart zette een nieuwe koers in met BlackDesk. We maakten de overstap naar een beter passende duiding van BlackDesk als Creative Digital Agency met de focus op branding, campagnes en websites. Op de achtergrond vond de zoektocht naar een nieuw kantoor plaats..







2023

Na een periode van plannen smeden, verbouwen en inrichten opende BlackDesk de deuren van het Stationsplein nr. 15. Een locatie die per-fect past. Een open, creatieve plek met ruimte voor groei. Na jarenlang onder de radar te hebben geopereerd, kreeg BlackDesk het podium die het verdiende. Industrieel, creatief en inspirerend. Een locatie op niveau, letterlijk het volgende station voor het zwarte bureau.
2023
Na een periode van plannen smeden, verbouwen en inrichten opende BlackDesk de deuren van het Stationsplein nr. 15. Een locatie die per-fect past. Een open, creatieve plek met ruimte voor groei. Na jarenlang onder de radar te hebben geopereerd, kreeg BlackDesk het podium die het verdiende. Industrieel, creatief en inspirerend. Een locatie op niveau, letterlijk het volgende station voor het zwarte bureau.




2024


Tien jaar BlackDesk. Een decennium vol groei, uitdagingen en successen. Met een sterk team, een inspirerende locatie en een portfolio dat spreekt. De nieuwe werkplek trekt talent en opdrachtgevers aan, en samen blijven we grenzen verleggen.