BlackDesk

10 jaar van
creativiteit:
BlackDesk

10 jaar van
creativiteit:
BlackDesk

Het moment is aangebroken om een mijlpaal te markeren: we vieren dit jaar ons tienjarig jubileum onder de vlag van BlackDesk X. Een decennium waarin creativiteit en innovatie de hoofdrol hebben gespeeld, gestart in 2014 en nu, in 2024, reflecteren we op een reis gevuld met durf en visie. Gedurende het jaar delen we met trots projecten, foto’s, en de verhalen die ons hebben gevormd en zetten we onze gewaardeerde opdrachtgevers en collega’s in de spotlight.

9D6A1678 kopiëren3

"We hebben een solide basis gelegd voor spraakmakende creaties."

Aart Bolle, Eigenaar & strateeg

Blijf up to date

Dit jaar nemen we je mee in de reis die we de afgelopen 10 jaar hebben doorgemaakt. Het is meer dan een terugblik, het is een blik op wat komt. Verwacht het hele jaar door een rijke selectie aan content, van inspirerende interviews tot vernieuwende blogs, allemaal ontworpen om te verrassen en te prikkelen met onze vooruitstrevende dienstverlening. Blijf op de hoogte door onze nieuwsbrief en sociale media-kanalen te volgen.

 

Zet een X in je agenda

Reserveer een bijzonder plekje in je agenda voor oktober. Ter ere van het tienjarige bestaan van BlackDesk, organiseren we een exclusieve bijeenkomst; een viering van BlackDesk X, waar we gezamenlijk het glas heffen op onze reis en toekomst. Mis dit memorabele moment niet – een uitnodiging volgt binnenkort…

Stories interview Pauline Bolle overleg officemanager BlackDesk
Case Provincie Zeeland Jouw stem heeft kracht Campagne header
Afbeelding diensten

Terug in
de tijd.

Gemeente Kapelle vlaggen

2014

In 2014 besloten Melvin, met zijn scherpe oog voor fotografie en design, en Aart, gewapend met strategische marketingkennis, hun krachten te bundelen. Zo legden zij het fundament voor BlackDesk. De tweemansformatie was geen eindstation, maar een basis voor groei.

2015

De eerste projecten bewezen al snel dat er een markt was voor de unieke mix van BlackDesk’s design en strategie. De keukentafels werden ingewisseld voor een compact kantoor in een verzamelgebouw in Goes, ingericht als een creatieve hub. Dit was het begin van iets groters, een beloftevolle toekomst.

2016

In 2016 begon BlackDesk te floreren. Met een bescheiden uitbreiding – stagiaires, ZZP’ers en parttimers ontstond geleidelijk een dynamisch team. Deze groei maakte al snel duidelijk dat het bestaande kantoor te krap werd. Groei was onvermijdelijk; BlackDesk stond op het punt haar territorium te vergroten met meer kantoorruimte en meer plek voor ambitieuze projecten en ideeën.

2016

In 2016 begon BlackDesk te floreren. Met een bescheiden uitbreiding – stagiaires, ZZP’ers en parttimers ontstond geleidelijk een dynamisch team. Deze groei maakte al snel duidelijk dat het bestaande kantoor te krap werd. Groei was onvermijdelijk; BlackDesk stond op het punt haar territorium te vergroten met meer kantoorruimte en meer plek voor ambitieuze projecten en ideeën.

2017

BlackDesk worstelt met de juiste profilering. ‘Slimme Creativiteit’ werd de tagline, een reflectie van de doelgerichte aanpak op het snijvlak van reclame en strategie. Het team groeide naar zeven leden, elk met hun eigen specialiteit in re-branding, content marketing, en zowel online als offline marketing. Steeds meer organisaties werden aangetrokken door de energie van BlackDesk.

2018

De contouren van het huidige BlackDesk begonnen zich af te tekenen. Zoals vrijwel elke start-up hadden we onze momenten van overmoed, maar het was tijd voor kwalitatieve groei. Het team breidde uit, en we investeerden in de ontwikkeling van onze professionals. BlackDesk werd een plek waar ambitie en groei hand in hand gingen.

2019

Designers, een online marketeer, office manager, copywriter, fotograaf, developer, projectmanagers en strategen. De rollen zijn verdeeld, de stoelen gevuld. BlackDesk heeft de juiste rolverdeling te pakken voor het agency dat ze willen worden. Wat we doen typeren we als strategie, design en online. Ons werk wordt steeds beter zichtbaar en de kring van opdrachtgevers groeit.

2020

BlackDesk zette er een punt achter. Letterlijk dan.. We lanceerden een nieuwe, volwassen huisstijl die beter paste bij wie we waren (met een punt erachter). De ambities zijn torenhoog, net als de funfactor, BlackDesk gaat als een trein. De komst van Corona en thuiswerken was spannend, maar al snel bleek dat we ook op afstand prima op elkaar ingespeeld waren.

2021

Pauzes op afstand, interactieve borrels, cadeautjes aan de deur. We maakten er het beste van. In ’20 t/m ’22 zagen we drie jaren van elk meer dan 10% groei. Het jarenlang investeren in een strak proces en goed op elkaar ingespeeld zijn bleken een solide basis voor teamwork op afstand. BlackDesk liet het karakter van jonge honden achter zich en werd volwassen.

2021

Pauzes op afstand, interactieve borrels, cadeautjes aan de deur. We maakten er het beste van. In ’20 t/m ’22 zagen we drie jaren van elk meer dan 10% groei. Het jarenlang investeren in een strak proces en goed op elkaar ingespeeld zijn bleken een solide basis voor teamwork op afstand. BlackDesk liet het karakter van jonge honden achter zich en werd volwassen.

2022

Melvin & Aart besloten elk hun eigen weg te gaan. Melvin stapte uit het bedrijf om zijn ideologische droom te volgen. Aart zette een nieuwe koers in met BlackDesk. We maakten de overstap naar een beter passende duiding van BlackDesk als Creative Digital Agency met de focus op branding, campagnes en websites. Op de achtergrond vond de zoektocht naar een nieuw kantoor plaats..

2022

Melvin & Aart besloten elk hun eigen weg te gaan. Melvin stapte uit het bedrijf om zijn ideologische droom te volgen. Aart zette een nieuwe koers in met BlackDesk. We maakten de overstap naar een beter passende duiding van BlackDesk als Creative Digital Agency met de focus op branding, campagnes en websites. Op de achtergrond vond de zoektocht naar een nieuw kantoor plaats..

2023

Na een periode van plannen smeden, verbouwen en inrichten opende BlackDesk de deuren van het Stationsplein nr. 15. Een locatie die per-fect past. Een open, creatieve plek met ruimte voor groei. Na jarenlang onder de radar te hebben geopereerd, kreeg BlackDesk het podium die het verdiende. Industrieel, creatief en inspirerend. Een locatie op niveau, letterlijk het volgende station voor het zwarte bureau.

2023

Na een periode van plannen smeden, verbouwen en inrichten opende BlackDesk de deuren van het Stationsplein nr. 15. Een locatie die per-fect past. Een open, creatieve plek met ruimte voor groei. Na jarenlang onder de radar te hebben geopereerd, kreeg BlackDesk het podium die het verdiende. Industrieel, creatief en inspirerend. Een locatie op niveau, letterlijk het volgende station voor het zwarte bureau.

2024

Tien jaar BlackDesk. Een decennium vol groei, uitdagingen en successen. Met een sterk team, een inspirerende locatie en een portfolio dat spreekt. De nieuwe werkplek trekt talent en opdrachtgevers aan, en samen blijven we grenzen verleggen.