BlackDesk
Get Unlocked, Branding
Branding, Campagne, Design, Development

Innovatieplatform voor Dockwize.

Innovatieplatform voor Dockwize.

Dockwize en BlackDesk, een match made in heaven! Dat concluderen we na dit heerlijke project: het ontwikkelen van ‘Get Unlocked’, een platform voor Dockwize’s challenge-programma waarbij we innovators koppelen aan challenges in food, water & energy.

Vrij baan aan creativiteit.

Vrij baan aan creativiteit.

Dockwize is een innovatiehub waar ondernemerschap, kennis en creativiteit samenkomen. Ze bieden verschillende programma’s aan ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien of een innovatief idee hebben. Dockwize versterkt Zeeland met innovatieve financieringsmogelijkheden, het samenbrengen van talent en het bieden van kennis over thema’s waar ondernemers mee bezig zijn. Met Get Unlocked voegden we een innovatief platform toe aan het arrangement van deze Zeeuwse accelerator. We ontwikkelden de naam, stijl, event branding, website en campagne voor Get Unlocked en creëerden zo een dynamisch platform.

Huisstijl-scaled
Rectangle 1563
Free Outdoor Flag Poles3 Mockup Free Outdoor Flag Poles3 Mockup

Unlock your full potential.

Unlock your full potential.

Met de slogan ‘Unlock your full potential’ daagden we deelnemers uit het maximale uit zichzelf te halen. Een prachtig project, dat we gefaseerd ontwikkelden met een creatief kernteam. Denise heeft zich gericht op concepting en art directing, waarna designer Jurgen zich bezighield met het ontwikkelen van het webdesign, het logo, de animatie en het brandbook. Jurgen ontwikkelde promotie-templates die Dockwize zelfstandig kan inzetten ter promotie van het event/challenges. Aart heeft de wireframing verzorgd en onze Leo was verantwoordelijk voor development. Ricky leidde alles in goede banen als projectmanager. Zo benutten we ons volledige potentieel om dit project van A tot Z een succes te maken.

Group 2660
Group 2661
POSTER
Group 2662
Huisstijl

Huisstijl.

Huisstijl.

Bij het ontwikkelen van een merk in een merk is het belangrijk de juiste merkarchitectuur te gebruiken. We kozen voor een structuur waarbij het merk Dockwize autoriteit verleent aan Get Unlocked en het merk visueel past binnen de stijl van Dockwize. Waar Dockwize voornamelijk een gele of witte achtergrond gebruikt, wordt in de stijl van Get Unlocked voornamelijk een zwarte achtergrond gebruikt. Zo ontwikkelden we een stijl die op zichzelf staat en toch verbonden is aan het moedermerk.

Animatie

Een innovatief platform als Dockwize verdient natuurlijk een innovatieve stijl. We brachten de stijl tot leven met animatie en verhoogden daarmee de appèlwaarde. Een nieuwe dimensie werd toegevoegd aan de stijl door ‘unlocken’ te symboliseren. Get Unlocked werd een merk om niet te vergeten.

Powered by.

Powered by.

Agile marketing.
Dockwize is erg blij met de flexibiliteit die we hen dankzij onze agile marketing werkwijze geven. Door het project op te delen in kleine stapjes en wendbaar te zijn, focusten we op de klantwaarde en resultaten in plaats van activiteit en output. We trokken samen op om het resultaat te maximaliseren.

Evaluatie.

BlackDesk is enorm trots op wat we hebben bereikt met Get Unlocked. Bovendien zijn wij blij dat we hiermee bijdragen aan het stimuleren van innovaties binnen de thema’s energie, food en water in Zeeland. Het is altijd fijn om te horen dat onze opdrachtgevers tevreden zijn! En wie weet wat de toekomst nog meer voor ons in petto heeft met Dockwize!

Benieuwd naar het potentieel van jouw merk of organisatie? Get in touch & unlock your full potential.

Group 2659
Group 2663
Opdrachtgever
Get Unlocked

Enthousiast
geworden?

Contact

Er is meer...

Er is meer...

Gemeente Kapelle, Rebranding
LEEF Makelaars
LEEF Makelaars, Rebranding
Alle cases