Waar Kappelle makelaars het verschil maakt sinds 1966, maken wij sinds kort het verschil voor deze makelaar met 5 vestigingen in het Gooi. BlackDesk voerde een re-branding uit, ontwikkelde een website en hielp dit gerenommeerde makelaarskantoor met een ijzersterke merkpositionering.
Rebranding.
Rebranding.
Een goed voorbeeld van een logo-modernisering. Door het beeldmerk door te ontwikkelen bleef de merkbekendheid behouden. De grafisch K staat niet enkel voor de naam van het kantoor, maar beeld ook een stratennetwerk uit. Door de vorm op verschillende manieren te gebruiken ontstaat er een speelse huisstijl waarmee het kantoor modern en fris voor de dag komt. In een rebranding is het ontzettend belangrijk om een coherente, herkenbare stijl te ontwikkelen. Door de ontwikkelde elementen vast te leggen in een brand manual waarborgen we consistentie van dit vernieuwde merk.
“Een geslaagde nieuwe stijl weerspiegelt wie je bent en opent deuren naar nieuwe mogelijkheden.”
Website.
Website.
BlackDesk ontwikkelde een interactieve website die de stijl tot zijn recht liet komen. De website is niet alleen responsive en interactief, maar ook levendig en sterk beeldgedreven. In plaats van alleen te focussen op huizen en panden, zoals veel makelaars doen, kozen we ervoor om het merk en de dienstverlening van Kappelle centraal te zetten.
Een bewuste keuze, aangezien potentiële huizenkopers en -verkopers vaak op platforms zoals Funda actief zijn. Door op de website de nadruk te leggen op de dienstverlening en het merk, hebben we Kapelle Makelaars gepositioneerd als een servicegerichte makelaar. Dit benadrukt niet alleen de professionaliteit, maar verlaagt ook de drempel voor bezoekers om contact op te nemen en kennis te maken met de makelaars en hun diensten.
De website, ontwikkeld op het WordPress platform, is gekoppeld aan het CRM-pakket Realworks. Deze koppeling zorgt voor een naadloze synchronisatie van objectgegevens. Bovendien zijn de pagina’s modulair opgebouwd, waardoor het eenvoudig is om in de toekomst nieuwe pagina’s samen te stellen. Hiermee hebben we een toekomstbestendige, op maat gemaakte website gerealiseerd die perfect aansluit bij de behoeften van Kapelle Makelaars in het Gooi.
Marketing voor makelaars.
Marketing voor makelaars.
Na het ontwikkelen van de stijl en website, was het tijd voor een actieve marketingaanpak. Door een sterke lanceringscampagne brachten we de rebranding onder de aandacht. Met periodieke nieuwsbrieven en social media begeleiding zorgden we voor een sterke online aanwezigheid van dit kantoor. Uiteraard brachten we de nieuwe stijl tot leven door de huisstijlmiddelen zoals makelaarsborden, visitekaartjes, e-mailhandtekeningen, signing, woningbrochures enzovoort een update te geven. Een mooi resultaat van een fijne samenwerking.